sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Poemul de sâmbăta asta (30). Recital Komartin, Coman, Vancu

Înainte să pună Radu un nou pds, postez câteva secvenţe de la întâlnirea de aseară, din subterana librăriei "Constantin Noica" din Sibiu. În rolurile principale, cei trei poeţi din titlu. În roluri secundare, tinere pasionate de fotografie şi zgomote de fond (adică tinere şi zgomote, nu tinere pasionate de zgomote). Cu participarea extraordinară a criticului Andrei Terian.
Gata, am zis. Mă duc să beau cafeaua.













16 Comentarii:

Alexandru spunea...

Merci! : )

Fata cu nisipul spunea...

O seara minunată, oameni minunaţi. Păcat că n-aţi putut continua noaptea în Art Cafe, unde Mircea Vintilă a susţinut un recital genial. V-ar fi plăcut.

Radu Vancu spunea...

După cum probabil toată lumea a înţeles, Ovidiu a postat azi primele pedeseuri animate :)

@ Alexandru: Plăcerea e de partea noastră!

@ Sandgirl: Sigur că ne-ar fi plăcut. Am aflat prea târziu că vine Mircea Vintilă.

Em spunea...

aş avea ceva de zis cu privire la introducere:
1 a fost frumos ceea ce s-a întâmplat la Humanitas
2. acele domnişoare nu sunt pasionate de poze ca eu personal nu îmi pun pozele pe perete să mă uit la ele
3. una dintre acele domnişoare (dacă au mai fost şi altele care făceau poze treaba lor) este redactor sportiv la săptămânalul Turnul Sfatului şi la sportsibiu.ro, redactor pe cultură la Sibiu Universitar, colaborator cu Cenacul de la Păltiniş (a se vedea pagina de poezie în luna noiembrie) şi colaborator la numaibaschet.ro
4. de asemenea am scris despre eveniment la roliteratura şi pe agonia.ro plus că am să scriu în două reviste de lansare şi AM NEVOIE ŞI DE POZE pentru articole
5. tot eu scriu şi poezie, se poate verifica foarte uşor
6. data viitoare recomand a se verifica triluliu ca mine care face poze la amici. mi-a părut bine

Emilia Zăinel îmi este numele

Dee spunea...

Dintre putinele domnisoare prezente acolo, uite ca mai toate s-au gasit sa comenteze aici. Asta inseamna ca a fost mai mult decat bine venita lansarea celor 3 poeti.

@ Em pai si daca ai fi si pasionata de fotografie printre toate alea enumerate mai sus, care ar fi problema?

A face fotografie si deci, a fi pasionat de asta, nu inseamna ca-ti prinzi ochii de niste poze pe perete.

Intamplator am fost si eu acolo si poate tot din scopuri 'jurnalistice', iar pasionata fiind de fotografie, am tras si niste cadre si-am si profitat de poezie, relaxandu-ma.
Mi-a placut!

Ovidiu Baron spunea...

@Em: nu era nimic jignitor in formula din introducere. chiar nimic. ar insemna sa fie jignitor sa fii: tanar, pasionat sau fotograf. rolurile secundare se refereau exclusiv la aparitiile din filmulete, nu la lumea prezenta (da' oricum introducerea aia era o chestie à la Studioul de Filme 3). multumim pentru comentariu.

@Dee: culmea e ca mie nu mi-a iesit nicio poza cu poetii, bine ca au iesit inregistrarile astea. mi-a iesit in schimb o poza foarte reusita cu coordonatorul librariei, da' o pastrez ca obiect de santaj. pe cuvantul meu

Em spunea...

@Ovidiu Baron: Mie mi s-a părut oricum pentru că fromularea este puţin eronată părerea mea. Mi-aş fi dorit să fi comentant altfel, cu simpatie şi prietenie dar, sigur Ovidiu că o să ne cunoaştem şi în alte contexte din lumea "mondenă" din Sibiu. În filmuleţe am apărut eu şi Gustav din Spania deci nu văd "domnişoare"

@Dee: Eu zic să nu fim ca majoritatea ziariştilor din Sibiu şi să ne ciondănim în această pagină pentru că până la urmă facem acelaşi lucru. Ştiu că ai făcut poze, ai fost cu Andreea Radu, vă cunoasc din vedere. Oricum nu asta este relevant, daca ţie nu ţi s-a părut nimic ciudat în exprimarea din introducere nu mai zic nimic...

p.s. am să scriu şi eu pe blog de eveniment dar cu siguranţă nu am să introduc fraze de genul "poeţii principali şi în plan secundar nişte pasionaţi de foto şi video plus zgomote de fond" ;)

Teodora Coman spunea...

De ce oare unele femei nu au deloc simţul umorului şi se defulează incoerent pe bloguri?

white noise spunea...

parca am mai incercat sa pun un comentariu aici, dar vad ca n-a aparut. cred ca n-am clickait :) eu pe ce trebuie
ziceam ca ar trebui trecut pds in titlu.
si observ ca s-a schimbat sistemul de joc, s-a trecut la 3-2-2 :))

moni spunea...

tare lectura, tare amuzante comentariile. întrebaţi-l pe radu ce se întîmpla dacă aş fi ajuns pe acolo. am un aparat...!!!

baftă pe mai departe!

ps. pacat ca taverna asta nu era pe vremea cînd eram şi eu prin sibiu...

Ovidiu Baron spunea...

@Em: ba eu am scris cu simpatie si prietenie. de altfel si tu ai folosit cuvantul "secundar" pe blogul tau si in poza apaream, printre altii, si eu. tare-am mai suferit. hai mai bine sa depasim momentul.

@Teodora :)

@white noise: am pus si pds acum, da' fara numar. si ai dreptate, cu sistemul de joc... ca tot vorbeau ei de fotbal.

@moni: nu era, dar o sa mai fie. taverna, adica.

Em spunea...

uite Ovidiu ce am scris eu...

pe blog mă refer

cu simpatie

Ovidiu Baron spunea...

@Em: :)

popa valeriu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Radu Vancu spunea...

@ Valeriu Popa: Uite că aţi reuşit să deveniţi prima persoană căruia-i ştergem un comentariu :)
Mulţumim pentru atenţie, dar vă rugăm să nu jigniţi alţi comentatori în comentariile dumneavoastră. Altfel, ajung toate la coşul de gunoi.

Radu Vancu spunea...

* persoană căreia, fireşte

Trimiteți un comentariu

Administrare

Statistici (Vizitatori unici)


"Fără speranţă" (1) "Ghimpl-netotul şi alte povestiri" (1) "Jurnalul unei fete greu de multumit" (2) "Mireasa cu şosete roşii" (1) "Muzeul negru" (1) "negru la albino" (1) "Speranţă abandonată" (1) "Steaua Sudului" (1) "Trei într-o barcă" (1) ”Zbor în bătaia sageții” (1) 47 Îngeri de catifea (1) A.C. Grayling (1) Adela Greceanu (1) Alexandru Muşina (1) Ana Dragu (2) anabasis (1) analogii (1) Andreas Wenning (1) Andrei Oişteanu (1) Angela Marinescu (1) Anii (1) Antologie de poezie şi proză (1) arhitectură ambiental-ecologică (1) arhitectură ambientală (1) Arta Romanului (1) Barbellion (1) Baronul din copaci (2) Basmul Prinţesei Repede-Repede (1) blogosfera (1) blogul de aur (1) Bohumil Hrabal (1) Caitlin Thomas (1) Caius Dobrescu (1) Cartea neliniştirii (1) Cartea tuturor intenţiilor (1) Casele din copaci (1) Centaurul (1) chirnoagă (1) Chris Tanasescu (1) Chrisots Yannaras (1) Claudiu Komartin (2) Club ASTRA (1) Compromisul (1) Conacul (1) Confesiuni (1) Constantin Virgil Bănescu (1) D. Iacobescu (1) Dan Coman (3) Daniel Bănulescu (1) Diana Geacăr (1) Don DeLillo (1) Dylan Thomas (1) ekphrasis într-o frază (1) Ellias Canetti (1) Emil Brumaru (3) Eminescu (2) eros (1) exercitiu de analogie (1) experiment misogin (1) Fântâna lui Julien Ospitalierul (1) feminimalisme (1) Fernando Pessoa (1) filip florian (1) Florin Partene (2) frază despre automutilare (1) Fric (1) Friedensreich Hundertwasser (1) Friedrich Nietzsche (1) Garcia Marquez (1) Gellu Naum (2) Generalul în labirintul său (1) Georgia O' Keefe (1) Gherasim Luca (1) Ghiorghios Seferis (1) Goya (1) Grigore Leşe (1) Horia Roman Patapievici (1) Humanitas (1) Ilarie Voronca (1) Ioan Es. Pop (1) Ion Mircea (1) Ion Monoran (1) ion mureșan (1) Ion Mureşan (3) Ion Negoițescu (1) Ion Zubaşcu (1) Isaac Bashevis-Singer (2) Istoria criticii literare moderne (1) Italo Calvino (1) Iustin Panţa (1) J.J. Rousseau (1) J.M.G. Le Clézio (1) Jeni Acterian (2) Jerome K. Jerome (1) John Berryman (2) John Updike (1) Joseph Brodsky (1) jugendstill (1) Jules Verne (1) jurnal (3) kafka (1) Kiran Desai (1) Lady Lazarus (1) lansare (1) Lawrence tree (1) Leapşă literară (1) Leonid Dimov (1) librăria "Constantin Noica" (1) Limba salvată (1) Liviu Rebreanu (1) loc ideal de refugiu (1) Lucian Raicu (1) Mandiargues (1) Marcin Swietlicki (1) Mariana Marin (2) Marin Mălaicu-Hondrari (2) Mario Vargas Llosa (1) Marius Ianuş (1) Martin Woodside (1) Matei Călinescu (1) Matei Milu (1) Mă numesc Roșu (1) memorii (1) metamorfoza (1) Mihai Eminescu (2) Mihai Ursachi (1) Mihail Medrea (1) Mihail Sebastian (2) Milan Kundera (1) Mircea Cărtărescu (2) Mircea Dinescu (1) mircea ivanescu (1) Mircea Ivănescu (5) Mircea Vulcănescu (1) Moscova - Petuşki (2) Nadejda Mandelştam (1) Nichita Stănescu (4) Nora Iuga (1) O. Nimigean (2) Orhan Pamuk (1) Osip Mandelştam (2) Pampers (1) Pantaleon si vizitatoarele (1) Paul Celan (1) Peştişorul de aur (1) Peter Beagle (1) Petru Aruştei (1) Petru M. Haş (1) poemul de sambata asta (4) Poemul de sâmbăta asta (54) poetii arabi din Spania (1) poeţi mistici (1) poezie (5) poezie italiană din secolul XX (1) poezie populară (1) Praga. (1) premii (1) Previati (1) Probleme personale (1) prozatori cehi (1) proză (2) Radu Vancu (2) recital de poezie (1) remedii contra "uscăciunii preajmei" (1) René Wellek (1) Reverenţa (1) Revista Transilvania (2) roman (13) Romulus Bucur (2) Saadi (1) Salvador Dali (1) Sandro Penna (1) Sara (1) sartre (1) satira (1) Serghei Dovlatov (1) Sibiu (1) Simona Constantinovici (1) Sorin Ilfoveanu (2) spatiu privat (1) Stau in cerdacul tau (1) stilizare (1) Straja Dragonilor (1) Ştefan Agopian (2) Ştefan Aug. Doinaş (1) Ştefan Manasia (1) Teodor Dună (1) The Ship (1) trubadurii (1) Tudor Arghezi (1) Un loc plăcut şi numai al lor (1) Vecinătăţile (1) Venedikt Erofeev (2) Veronica D. Niculescu (1) Victor Ieronim Stoichiţă (1) Vintilă Ivănceanu (1) Virginia Woolf (1) Vlad Moldovan (1) Wittgenstein (1) Zarvă în livada de guave (1)

  ©O carte într-o frază - Template by Dicas Blogger.

SUS